Jak relaxuje paní domu...

03.01.2009 01:08

Po delší době mě zase přepadla chuť tvořit něco hezkého, co by se nám hodilo do našeho malého, milého domečku, až jsem náhodou zabrousila na stránky www.pruhovanakocka.cz a objevila tam krásné předlohy obrázků. Kde se vzala, tu se vzala inspirace, a tak jsem si některé obrázky vytiskla a použila jako předlohu pro mé oblíbené malování na hedvábí vypnuté v kovovém rámečku 20x20cm.

Předlohu jsem překreslila tužkou, obtáhla černou konturou a po důkladném zahschnutí (nejlépe den, ještě lépe dva dny - a když je to déle, tak se tím nic nezkazí) jsem vybarvila jednotlivé motivy a po dalším zachnutí barvy na hedvábí jsem dodělala pozadí. Bílou plochu jsem nejdříve navlhčila vodou, kterou roztírám štětcem a poté nanesla barvu a ještě vlhké posypala solí do myčky (jsou to větší kusy a tvoří hezké bubáčky). U některých obrázků jsem sůl kladla pokud možno pravidelně a i mě samotnou příjemně překvapil efekt, který sůl vytvořila....Fotky mého veledíla můžete zhlédnout zde ;o)