Gloster Fancy Corona

23.06.2010 22:16

Zajímavý název, že? Říkáte si, že už asi roupama neví, co vymyslet. Tak jo, nebudu vás dlouho napínat, jedná se o kanára. Ale není to jen tak ledajaký kanár. První reakce na to, jak vypadá, byla u všech stejná: „Jů, to je pankáč!“

Jelikož sem měla pocit, že se Otíkovi nějak nechce zpívat, tak jsem přemýšlela, co s tím (né, že by nevydával žádný zvuk, ale spíš to připomínalo cvrlikání vrabců na střeše, než zpívání). Ani jsme si moc nezavařila mozek a vzpomněla si, že se mamka i strýc zmiňovali o tom, že pradědeček kanárky měl a aby zpívali, tak je měl každého v jiné místnosti, no zkuste hádat, co napadlo mě…

Jasně, inzeráty na ifauně, jů, tady nabízí kanáry, hmm, podívám se na fotky....jejda, ten je ale srandovní, Pájo, divej, toho musíme mít…. No dobře, Pája nemusel, ale já ho chtěla za každou cenu... Takže druhý den ráno odpověď na inzerát, kde bylo uvedeno, že budou až v červenci, reakce inzerující téhož dne, že si ho můžu vyzvednout hned, telefon ségře, ať se pro něj po cestě k nám zastaví a bylo to.... zabralo to cca 1 den a v pátek 18. 6. 2010 mi ho sestra slavnostně přivezla.... je ještě srandovnější než na obrázku… Nastalo vymýšlení jména, když už sem se na něho asi popáté podívala a začala se smát, vzpomněla jsem si na bratránka Davida, který nás taky vždycky rozesměje a bylo to jasné, žádné honosné jméno, prostě je to Davídek….

A tak si u nás vegetuje v druhé kleci, která je zabezpečena obdobně jako Otíkova. Bydlí vedle sebe, ale nevidí se, protože klece jsou v dřevěných budnících… a když jsem pustila nahlas skupinu Gothart, oba se rozezpívali skoro jako na koncertě…

 

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale vyfotit Davídka je nadliský výkon....