Evka a spol.

09.08.2008 11:04

Evka je naše, respektive našich zvířat, veterinářka. Seznámili jsme se s ní vlastně díky Sáře, i když ta u nás ještě nebydlela. Když padlo rozhodnutí, že si pořídíme pejska a že si ho za týden vyzvedneme, začali jsme řešit odčervení, očkování a další možné úskalí soužití Kreténů (Pipsy a Meloun) a štěněnte, začala Romča shánět veterináře a objevila Evku. Tehdy jsem netušila, jaké budeme mít štěstí, že jsem vybrala zrovna ji. Z Evky se vyklubala milovnice Maliňáků (Belgický ovčák), díky ní víme, že tatínek Sáry byl Maliňák, a hlavně super človíček.  

Evka je skvělá nejenom jako veterinářka, ale i jako člověk, a jsem moc ráda, že jsme se poznali. Velice se mi líbí její heslo 'Zvířat doma není nikdy dost', s čímž se u nás ztotožňuju jenom já, pán domu má bohužel jiný názor ;o)

Kromě tří psů, kteří s ní bydlí doma, má čtvrtého, který bydlí u kamarádky, koně (zatím jednoho), aktuálně tři kočky, vodní želvu, žabky, rybičky, ptáky, pavouka a nevím co všechno ještě, ale vím, že jsem to nevyjmenovala všechno (a my prý máme doma malou zoo, haha....)

S psíma holkama, maliňačkou Britou a kříženkou Magy běhá závodně agility a podle výsledků jim to jde móc dobře. Ohař Dědek je opravdu dědek, jako důchodce si ho vzala z útulku v Olomouci na dožití a Albert je Evropský saňový pes, který byl pět let zavřený v kotci a než se skamarádili, tak ho ochočovala půl roku. Teď s ním pro změnu běhá agility.

S dalšími nadšenci pro agility si koupili pozemek, kde vlastními silami vybudovali cvičák www.agihrusky.cz/ .

Kromě společné lásky k fuaně, máme společnou zálibu i ve flóře, takže Evku zásobujem vším, co se nám povede namnožit.....

A další plus má za to, že obdivuje moje ruční práce ;o)